.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیروزی پرگل استقلال برابر پاس همدان

تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی پرگل برابر پاس همدان به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های پاس همدان و استقلال تهران از ساعت 15 امروز سه شنبه در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید مفتح شهر همدان به مصاف هم رفتند.

جدال دو تیم که با قضاوت هدایت ممبینی برگزار شد، در پایان نیمه اول به نتیجه تساوی یک بریک انجامید. در این نیمه ابتدا تیم استقلال با گلزنی مجتبی جباری در دقیقه 14 که از روی نقطه پنالتی دروازه پاس را گشود، پیش افتاد اما در واپسین ثانیه‌های 45 دقیقه اول تیم میزبان توسط پژمان منتظری که به اشتباه دروازه طالب لو را با کرد، کار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم این دیدار استقلال سه بار دیگر دروازه پاس همدان را توسط حنیف عمران‌زاده در دقیقه 69 ، پژمان منتظری در دقیقه 87 و مجتبی جباری در دقیقه 3+90 باز کرد تا به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند و با نتیجه 4 بر یک پاس همدان را از پیش رو بردارد.

شاگردان پرویز مظلومی باید در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف تیم فوتبال شاهین بوشهر بروند که به دنبال کناره گیری تیم پیام مشهد بدون انجام بازی راهی مرحله بعد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.